Wdrożenia, wsparcie, utrzymanie
W zależności od potrzeb możemy zaoferować Państwu usługę wsparcia technicznego oraz kompleksowego utrzymania środowiska informatycznego poprzez np.:
- Bieżącą pomoc w zakresie rozwiązywania problemów użytkowników oraz monitorowanie i utrzymanie systemów
- Helpdesk dla pracowników i administratorów, rozwiązujący problemy związane zarówno z zaawansowanymi rozwiązaniami sieciowo-serwerowych, jak i dotyczące stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych
- Nadzór nad środowiskami i procesami informatycznymi funkcjonującymi w firmie
- Opiekę nad serwerami, siecią komputerową i komputerami użytkowników
- Monitorowanie i nadzór nad poprawnością funkcjonowania infrastruktury IT
- Audyty wybranych obszarów IT (m.in. legalności oprogramowania, bezpieczeństwa informacji)
Możemy również Państwu pomoc w zarządzaniu projektami, w doborze odpowiedniego sprzętu i narzędzi IT. Możemy zorganizować szkolenie i przygotować Państwa organizację do pracy według nowych procesów. Posiadamy nieograniczony potencjał i możliwości dlatego zapraszamy do kontaktu z nami.